پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen

مختصر پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen

خرید پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen با ارزان ترین قیمت و درگاه پرداخت معتبر در سایت ما.

نحوه دانلود پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen با لینک مستقیم و رایگان.

آیا پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را رایگان می خواهید؟

You can easily create special articles entitled پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen.

شما می توانید با استفاده از بت های جستجوگر موجود در کانال ما به راحتی پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را تهیه نمایید.

توضیح پیرامون علوم پزشکی

دارایی خود را صرف خرید کتاب های گران قیمت ننمایید. مجموعه نظریات در کتب مختلف پیرامون پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را به صورت یکجا دریافت نمایید.

به درخواست بعضی عزیزان پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را به سایت افزودیم.

Variety of content about پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen can only be viewed on our website.

Translate the original version پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen along with the original text.

To get پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen high quality scientific click above.

جدیدترین نسخه پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را از سایت ما دانلود نمائید.

Download corrected and approved پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen translation from here.

لینک دانلود پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen

کارآموزی پیرامون پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen را از اینجا دانلود نمایید.

Find similar articles پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen on our site.

در سایت ما می توانید مقالات و پروژه هایی پیرامون موضوع پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen جستجو کنید.

A list of the best-selling articles around پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen has been gathered on the site.

دیگر به جستجو برای پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen ادامه ندهید.

گوناگونی مطالب و مقالات در زمینه پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen در سایت بسیار زیاد است.

If you do not find anything around پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen at all the article sales sites, check out our website.

Buy Internet Files پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen easily.

Every day a new article about پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen

پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم  Veterinary Radiology Abdomen

پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم Veterinary Radiology Abdomen پاورپوینت با عنوان رادیولوژی در دامپزشکی شکم  Veterinary Radiology Abdomen    در فرمت پاورپوینت . 177 اسلاید قابل ویرایش   •رادیوگرافی نرمال –حالت گماری های LLR، RLR و VD –کبد در ناحیه Intrathoracic قرار گرفته است. –در رادیوگراف Lat.: •محور فاندوس- پیلور معده کمک می کند که اندازه کبد را در رادیوگرافی ارزیابی کنیم. بزرگ شدن این کبد این محور را تغییر می دهد. •برای بررسی اندازه کبد از قوس دنده ها می توان استفاده کرد. لبه کبد نرمال بایستی تیز باشد و نباید از قوس دنده ای خارج شود. •در حیوانات Deep Chest مانند Doberman و Great dane به نظر می رسد که کبد کوچکتر از حد نرمال است. •کبد در سگ های جوان در مقایسه با بالغین بزرگتر به نظر می رسد. چون محوطه بطنی کوچکتری دارند. •در سگ و گربه های پیر به علت شل شدن اتصالات نگه دارنده کبد و جابجایی آن بزرگ دیده می شود. •در سگ لوبی که از فوس دنده ها بیرون می زند Left lat. Lobe و در گربه ...

دانلود با لینک مستقیم


  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.